Showing posts with label Modeling. Show all posts
Showing posts with label Modeling. Show all posts

Tuesday, August 3, 2010

Modeling

Aku and sifu aku yang hitam(dalam bahasa arab Aswad) ada gak amik gambo untuk model2 nie..xingat bile aku amik..so korang layan jelah..photoshoot telah dibuat kat Shah Alam...model nie org Puncak Jalil..muda lagi,so ada potensi lah nak jadi model..huhu..panggil dia jue..sape2 nak wat iklan leh lah contact aku..so aku leh bgtau dia and leh dapat komisen skit..huahuahuahua..








Mr Pink ada gak..thanks for the fans bro..bru terangkat rambut..hahaha

 Gambo nie terdouble2 flash nye..so aku leh edit BnW je..xtau nak wat camne


Nie model lain..saje aku letak..xleh letak byk2 sebab nie model Seniku(aka Iera)..nnt dorang bising daaa...

Last skali nie lah otai2 aku yang byk bagi aku skil amik gambo..aku kena marah n maki ja ngan dorang..huhu..thanks to sifu aswad n sifu iera